jobb...

Puh, kom precis hem från Borås där jag träffade min 'modellmamma' kan man säga typ ;)
Sen tog jag även lite kort, såklart
Egentligen skulle jag fika med Ebba, det var så hiimla länge sen jag träffa henne. Det är synd att man glider ifrån kompisar bara för att dem byter skola 
idag iallefall hade jag självklart högklackat... det är liksom en oskriven regel typ, haha hade i allefall lite ångest vilka av dem jag skulle ha. Vilka hade ni valt?
Dessa är i en väldigt väldigt mörkblå nyans, det är lite Gaga skor över de hela haha! Snygga är dem iaf men jag är alltid rädd för att dem ska bli för mycket 
Dessa är Bootsklackar typ. Dem ser inte så höga ut men dem är bara någon centimeter lägre än de andra, dem är också skitsnygga... Vilka hade ni valt?
Det får bli lite random tagna bilder eftersom jag har tappat bort min kameraladdare och överföringssladden till mobilen Det suger....
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0